nu är jag tillbaka på blogg.se

Hej alla fina!
Häromdagen så kände jag verkligen att jag var så trött på devote. Alltså det är så sjukt jävla segt allt! Så nu är jag tillbaka här på den här bloggen,dock har jag tagit bort alla gamla inlägg och gjort lite nya kategorier. Känns super faktiskt.
Idag började jag i åttan på lillånsskola. Det känns hur sjukt bra som helst faktiskt, vi fick ett bra schema och bra lärare det här läsåret kan inte bli annat än  bra. Dock fick vi två läxor första dagen ibland undrar man ju hur de tänker.. Nu ska jag faktiskt sätta mig och läsa lite i en bok jag ska läsa 120 sidor tills på torsdag nästa vecka så det kanske är lite bra att börja i tid tänkte jag!
 
Ha en fortsatt bra dag så kommer vi höras lite senare ikväll eller imorgon, kram!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback