Allt som vi har sagt, allt som vi har gjort.

Jag och Smilla♥
 
Hej bloggisen, vet att jag varit lite dålig på uppdateringen den här veckan men ni får fan leva med det. Har spenderat lite tid med Cajsa och alla de där som jag redan nämnt en miljon gånger.
Skolan rullar på och har haft ganska mycket läxor och en hel del arga vikarier, även många skratt som är helt underbara. Världens bästa folk är det som jag går med.
Sitter just nu och klurar på en dikt till svenskan eller själva dikten är klar men den är alldeles för privat för att lägga ut här.. Mellan mig och min lärareeeee. Five och Julia är med mig i telefonen och vi stöttar varandra i läxorna. Aja ha  det bra så hörs vi zumorgen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback