Justin Drew Bieber

 Många säger till mig att jag inte kan älska Justin för att jag aldrig träffat honom. Men för mig är han ungefär den perfektaste killen som finns. Jag lyssnar på massor av olika musiksmaker men det finns en anledning till varför just Justin är den personen som är inramad och får en puss varje kväll innan jag ska sova. För mig är han underbar. Jag respekterar folk som inte gillar honom men det ger er inte en anledning till att kalla honom gay osånt. För det första så har han en flickvän och vad jag vet är man inte gay då. Och för det andra hur gör det honom bög att han sjunger som en Gud och hans största fansgrupp är tjejer?Om han nu skulle vara homosexuell så kan jag väl bara säga grattis till alla er som sagt det genom åren. Men för mig skulle han fortfarande vara världens bästa kille för man gör inte en människa genom personens lägning, am I right?
Snälla sluta klaga på honom som ni säger till oss beliebers ni har aldrig träffat honom ni kan inte älska honom så har ni aldrig träffat honom så ni kan inte hata honom. TACK OCH ADJÖ
 


» rin

bra skrivet

Svar: Tack!
Josefin Lund

2012-10-06 // 16:50:32

Helt rätt!!

Svar: Tycker jag också!
Josefin Lund

2012-10-06 // 16:51:30

Sjukt bra skrivet!! Håller helt klart med! Om Justin nu skulle vara gay skulle det inte förändra min syn på honom! Jag älskar honom mest av allt. <3

Svar: Inte min syn heller, han skulle vara exakt samma människa för mig ! Kram!<3
Josefin Lund

2012-10-06 // 16:54:01

vilken klass går du i

Svar: Jag går i åttan!:)
Josefin Lund

2012-10-06 // 16:54:59
» maja

Riktigt bra skrivet. Vi beliebers kommer aldrig sluta älska honom oavsett vad han gör eller blir <3

Svar: tack sötnos! Om man inte älskar Justin för vad han gör så är man inte en riktig belieber! <3
Josefin Lund

2012-10-06 // 17:04:15

Du har absolut rätt!

Svar: tack så mycket!
Josefin Lund

2012-10-06 // 17:46:22
» rin

har du träfat justin biber nångon

Svar: nej? skrev ju det eller hur?:)
Josefin Lund

2012-10-07 // 13:33:21
» Malin

Så jäkla bra skrivet inget kan ändra min kärlek till justin❤

2012-10-07 // 20:29:40

sjukt bra skrivet! du har så rätt! :)

Svar: tack sötis!
Josefin Lund

2012-10-11 // 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback