A loving heart is the beginning of all knowledge.

Bilder från förra veckaaaan!
 
Vilken tråkig blogg jag har, men jag går ju i åttan (fedt' naaajz att man kan skylla på deeeeeet egentligen är jag bara laaaaaat).
Spelade sista matchen med mitt fotbollslag idag, känns väldigt tråkigt eftersom vi spelat tillsammans sen vi gick i lekis.. Och nu så splittras vi fan va sämst, jag kommer iaf böra spela med lillån 98/99/00 eller vad fan det blir. Kommer säkert att bli jättebra iaf.
Imorgon vet jag inte vad jag sak göra träffa Smilla eller Erik menmen ha en bra dag så hörs vi senare, tänkte börja uppdatera mer (sagt det ganska många gånger nuuuuuu).
 
HA DET BRA
 


» LINA

Vem är Erik?, Efternamn woop woop svara gärna i ett inlägg ;) <3

2012-09-29 // 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback