thursday

Gör som Therese tror jag det var och skriver likadant, att en blogg skulle bli så mycket roligare om man inte varje gång man kanske inte bloggat på två dagar skriver värsta förklaringen varför man inte bloggat, så från och med nu ska jag inte göra det (om det inte är något viktigt ) men ni fattar!
Igår så hade jag EN lektion, dock hade jag stått i Cafeterian och haft en hål på två och en halvtimme men iaf.. På håltimmen gick jag och köpte mat till Jennifer som var hemma och var sjuk, kunde bara vara där i en halvtimme ungefär innan jag hade lektion menmen.. Efter skolan så umgicks jag lite med Cajsa, Nicklas, Hasse , Alex och Martin hann även med en runda till Max och käka lite tjockismat med Cajsa på kvällen!
Idag käkade jag tjockismat (igen) idag dock med Nathalie och lite härliga tjejor ifrån nian! Slutade 13:45 vilket var helt jävla underbart! ÄLSKAR ATT SLUTA TIDIGT!  Ikväll så kanske jag träffar Cajsa och chillar på Skolans tak men vet inte riktigt.. 
OHFYFAN VAD LÅGNT INLÄGG MEN PUSSAR OCH KRAMAR TILL ER SOM ORKAT LÄSA ALLT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback